Ali je grafično oblikovanje pomembno za posel?

Ali je celostno grafično oblikovanje pomembno za posel je vprašanje, ki si ga lastniki podjetji velikokrat postavijo. Še posebno pogosto na začetku podjetniške poti.

Ali je grafično oblikovanje pomembno za posel?

Jaz se ne sprašujem več ali je grafično oblikovanje pomembno za posel ali ne

Sledi kratka zgodbica. Zgodila se mi je nekaj let nazaj in dal sem ji delovni naslov: »dober, slab in grd«. Gre pa takole:

Vsi mi znamo uporabljati word in powerpoint. Včasih kdo iz hobija celo “praska” po fotošopu. Kaj hitro se nam zgodi, da mislimo kako lahko brez velikih težav sami oblikujemo.

Tako spotoma … in mimogrede, ko je konec napornega dne, se usedemo za računalnik in malo pobrskamo po netu. Kar mimogrede si naredimo dizajn za embalažo našega produkta ali pa tiskovino za na sejem.

Razmišljanje v ozadju je tako: “Saj itak poznam svoj produkt, vem kaj prodajam in vem kaj hočem povedati. Menda bom ja znal to v powerpointu skupaj sestavit. Zapakiram v pdf in pošljem tiskarju da mi stiska.”

Tako je razmišljal tudi moj šef . Dal je komando kolegici, referentki prodaje, ki lepo riše: “Sestavi prospekt za na sejem!”.

Ona »oblikuje« prospekt, ga shrani v pdf in pošlje tiskarju. Napaka!

Tiskarja je skoraj okrog obrnilo, ko je dobil ta naš pdf za tisk. Govoril je o nekih krivuljah in o porezavah in nekih dodatkih  in o cmiku. Nikomur nič jasno.

Sejem se približuje mi pa brez enega promo materiala. Kaj šele, da bi bil dobro oblikovan da bi odražal imidž našega podjetja.

Zdaj, ko je za mano več let dela v prodaji, se spomnim tega dogodka z veliko dozo humorja. Hja, učimo se (tudi) na napakah. Najbolje na napakah drugih.

Takrat je situacijo rešil tiskar. Usmeril nas je na grafično oblikovalko, ki nam je nato oblikovala tiskovino – prospekt, ki je izgledal WOW. Res profi in fantastično.

Kakšen je bil ta prospekt in zakaj je bil pomemben za naš posel?

  • z lepimi fotkami
  • pregleden
  • jasen
  • z dobrimi teksti, ki jih je uredila in prilagodila tako, da je bilo kupcu vse takoj jasno kaj ponujamo in kje nas najde.
  • dobili smo še prevod v angleščino.

Res je –  to nas je stalo skoraj 400 €.  Vredno je bilo vsakega centa!

Na sejmu smo pustili dober vtis inta prospekt smo delili strankam tudi po sejmu. Prav to tiskovino sem potem še nekaj časa videval na mizah naših kupcev.

Oznaka besedila: Ali je grafično oblikovanje pomembno za posel?