3 razlogi zakaj je celostna grafična podoba pomembna in zakaj jo potrebujete

3 razlogi zakaj je celostna grafična podoba pomembna in zakaj jo potrebujete bodo podrobneje opisani spodaj. Najprej pa kratek opis kaj sploh je celostna grafična podoba (CGP) in zakaj jo potrebujemo.

3 razlogi zakaj je celostna grafična podoba pomembna in zakaj jo potrebujete

Zakaj sploh razmišljati o celostni grafični podobi?

Je to nekaj kar res potrebujete pri svojem poslu?

Kaj je celostna grafična podoba?

… In še kakšno vprašenje povrhu se vam lahko poraja. In prav je tako.

Celostna grafična podoba, s kratico ji rečemo tudi CGP  ali po angleško “corporate identity”  je poosebitev vaših vrednot v grafičnih elementih. Lahko bi rekli, da je celostna grafična podoba (CGP) in logotip, kot njen najpomembnejši element.

Razvoj profesionalne in dobro oblikovane celostne grafične podobe vašega podjetja je pomemben del vsake strategije razvoja blagovne znamke – katere koli blagovne znamke.

Da ustvarimo dobro celostno grafično podobo se moramo projekta lotiti premišljeno in sistematično. Veliko moramo raziskati o naročniku – o vas. Moramo vas spoznati in izvedeti kaj vas navdušuje, kaj žalosti, izvedetičim več o vaših vrednotah in vašem poslanstvu – torej o tem, zakaj ste tukaj in zakaj je to kar počnete (kar ponujate) za nas (kupce) dobro in nepogrešljivo.

Razlogov zakaj investirati v celostno grafično podobo za vaše podjetje ali pa vaš določen produkt (blagovno znamko) je več.

V tem zapisu pa bomo izpostavili 3 glavne razloge o katerih si lahko preberete v nadaljevanju.

3 razlogi zakaj je celostna grafična podoba pomembna in zakaj jo potrebujete  to ni stran vržen denar, ampak investicija

1.ker s CGP-jem pokažete svojo OSEBNOST: celostna grafična podoba je vizualna predstavitev vaših vrednot in “osebnosti” vaše blagovne znamke; CGP nakaže in pokaže ton vaše blagovne znamke in se lahko uporablja za priklic prav posebnih čustvenih stanj pri vaših kupcih. Vaš CGP naj bo oblikovan tako, da komunicira in p(r)odaja točno to kar si želite sporočiti trgu.

2.ker s pomočjo CGP držite KONZISTENTNOST v komunikaciji, svojo rdečo nit. Je orodje s pomočjo katerega vedno in povsod nastopate enako. Posledica tega je, da si vas vaši potencialni in obstoječi kupci zapomnijo (!!)

3.CGP je tudi pomembno orodje RAZLIKOVANJA (diferenciacije)  od vaše konkurence in je hkrati orodje za ustrezno in primerno pozicioniranje vaše blagovne znamke

V temle filmčku je na kratko povzeto in prikazano kaj je CGP in zakaj je pomembno, da ga imate

Oznaka besedila: 3 razlogi zakaj je celostna grafična podoba pomembna in zakaj jo potrebujete