Marketing za podjetja – 2 tipa marketinga na spletu

Marketing za podjetja – 2 tipa marketinga na spletu

V zadnjih letih smo priča hitremu razvoju in digitalni transformaciji. Tudi marketing za podjetja v zadnjih letih dobiva še pomembnejšo vlogo. Veliko podjetij je svoje poslovanje v celoti prestavilo na splet. Tudi tista, ki ga niso, so opazila moč digitalnega marketinga in kot učinkovita prepoznala tako plačljive vsebine kot tudi vsebinski marketing. Za bolj podrobne informacije preberite še vsebinski marketing Pro Marketing.

1.     tip: vsebinski marketing

Vsebinski marketing je poimenovanje, s katerim označujemo marketinške aktivnosti s poudarkom na dobri vsebini. Torej kaj to pomeni? Temelji na pripravi kakovostnih vsebin. Torej besedil, fotografij, video vsebin in drugih, s katerimi boste zgradili pozitivne odnose z vašimi potencialnimi kupci. Velikokrat lahko slišite, da je “vsebina kraljica” dobrega marketinga in lahko se strinjamo s tem. Podjetja, ki danes nimajo dobre vsebine, bodo težko zgradila zaupanje in bila zaznavana kot kredibilna. Vsebinski marketing je med drugim (skoraj) brezplačen. Seveda od podjetja zahteva nekoliko več truda in morda nekaj pomoči strokovnjakov, vendar ne zahteva zakupa digitalnega prostora.

2.     tip: plačljivo oglaševanje

marketing za podjetja

Plačljivo oglaševanje po drugi strani je že dolgo uporabljano in ga uporabljajo podjetja prav na vseh platformah. Plačljivo oglaševanje deluje na več načinov, prav vsak pa od podjetja zahteva dodaten vložek in zakup digitalnega prostora, kjer se bo prikazoval vaš oglas.

  • Predno začnete s plačljivim oglaševanjem je pomembno, da definirate svojo ciljno publiko. Da veste, kdo je vaša ciljna publika je pomembno zato, da lahko učinkovito izberete tako kanale kot tudi vsebino in sporočila, za katera boste plačali oglasni prostor.
  • Nekatere vrste plačljivih aktivnosti in oglaševanja digitalnega marketinga je precej preprostih, spet druga so nekoliko bolj zakomplicirana. Za preprosta (lahko) velja osnovno oglaševanje na družbenih omrežjih kot je Instagram in Facebook. Le ta že znotraj aplikacije ponujata možnost spremembe vsebinske objave v oglas. Spet druga, kot je na primer Google oglaševanje ali LinkedIn oglaševanje, pa od vas zahtevajo nekoliko več znanja in poznavanja algoritma. Če želite kar se da najbolj učinkovito oglaševati na spletu, vam priporočamo, da se posvetujete s strokovnjakom in prosite za njegovo pomoč.

Našteli smo le dva tipa marketinga za podjetja, ki ga lahko izvajate na spletu. Za kateregakoli pa se odločite, si zapomnite, da je dobra vsebina vedno pomembna, ne glede na to ali oglas plačate ali ne. Z dobro vsebino boste zgradili zaupanje in ustvarili pozitiven odnos z bralcem.