POTENCIALNA STRANKA – 3 NAČINI KAKO JE CILJATI

Če imate podjetje, ali trgovino, zagotovo obstaja ena stvar, ki vam je vedno v mislih: pridobivanje novih strank. Zavedamo se, da to ni tako enostavno, vendar je to najmočnejši temelj  podjetja. Zato je najpomembnejše razmišljati izven okvirja in najti potencialna stranke. Potencialna stranka ni še vedno stranka, ampak, če jo odkrijete, lahko je ciljate in preoblikujete v zavestno stranko.

potencialna stranka

Predstavljamo vam tri načine, kako ciljati potencialno stranko. 

 

POTENCIALNA STRANKA – OPREDELITEV

To je oseba, ki se potencialno zanima za storitve in izdelke, ki jih ponuja podjetje, vendar jih še ni kupila. Torej ni stranka!

POTENCIALNA STRANKA – KAKO JE CILJATI?

  • Spoznajte vaše stranke

Izkušnje vaših strank z vašim izdelkom so ključnega pomena za pridobivanje potencialne stranke. Začnite s sestavljanjem seznama svojih ključnih svojih ključnih strank in poiščite, kaj jim je skupno. Morda delajo v isti panogi, imajo podobne finančne kazalnike ali potrebe. Te značilnosti poiščite pri svojih potencialnih strankah.

Drug način je, da o svojih strankah povprašate ekipe za pomoč in podporo strankam. Strokovnjaki za storitve za stranke, ki se vsak dan pogovarjajo s strankami, vedo, kdo so vaše stranke, kako uporabljajo vaš izdelek in kaj jih osrečuje.

Nazadnje izvedite anketo o svojem izdelku med najboljšimi strankami. Kaj jim je najbolj všeč? Katere funkcije so najbolj uporabne? Kaj bi pri vašem izdelku spremenili? Ti odgovori lahko osvetlijo, kako lahko učinkovito dosežete nove potencialne stranke z enakimi potrebami.

potencialna stranka

  • Raziščite občinstvo svoje konkurence

Ljudje, ki imajo radi izdelek vaših konkurentov, lahko zlahka vzljubijo tudi vašega. Ugotovite, kdo so – preglejte račune konkurentov v družabnih medijih, raziskujte njihovo vsebino, komentarje in profile sledilcev.

Oglejte si promocijske vsebine konkurentov. Katere prednosti poudarja? Če veste, kaj je njihovim strankam pri izdelku všeč, dobite namige o stvareh, ki jih stranke cenijo in jih lahko uporabite. Pozorni bodite tudi na družbene dokaze – prikazujejo tipične kupce, težave, s katerimi se soočajo, in načine, kako jih rešujejo vaši konkurenti.

  • Določite merila za izpolnjevanje pogojev.

Ustvarite seznam meril, s katerimi boste ocenili, ali so vaši potencialni kupci vredni truda. Če delate v sektorju B2B, so lahko značilnosti podjetja proračun, panoga, trg, na katerem deluje, in drugo. Vključite finančne kazalnike, kot so prihodki ali rast podjetja. Podjetja, ki nimajo finančnih težav, so verjetno bolj zainteresirana za vlaganje svojega denarja. 

Če delate v sektorju B2C, ustvarite osebo kupca. Pozanimajte se o poklicu, zakonskem stanu, geografskem položaju, dohodku, bolečinah in interesih vaše idealne stranke. Odgovori so lahko tako spekulativni kot empirični.

Vaša spletna stran vam lahko pomaga pritegniti veliko potencialnih strank. Ali potrebujete pomoč pri izdelavi spletne strani? Stopite v stik z nami.