Kako prepoznate poceni (in po vsej verjetnosti neučinkovito) optimizacijo spletnih strani?

Spodaj je govora za tiste, ki jih zanima učinkovita optimizacija spletnih strani.

Glede na to, da se za seo optimiziranje spletnih strani zanima vedno več podjetnikov, smo se v tem prispevku odločili prikazati kako se prepozna ali je neka optimizacija spletne strani učinkovita, ali ne, tako, da si lahko spodaj preberete kaj ne vsebuje učinkovita spletna optimizacija strani.

Učinkovita optimizacija spletnih strani

učinkovita optimizacija spletnih straniO tem kaj sploh spletna optimizacija je, tukaj ne govorimo, saj si lahko o tem preberete res na ogromno tujih spletnih straneh in pa tudi na slovenskih blogih se na temo optimizacije spletnih stran, najde vedno več koristnih in uporabnih informacij (npr. članek o optimizaciji spletnih strani za top pozicije, tukaj).

Ker pa je ponudnikov iz področja optimiziranja spletnih strani, na slovenskem in tujih trgih ogromno, se seveda med podjetniki vedno bolj postavlja vprašanje katera optimizacija je učinkovita in katera ni.

Konkretno na tem primeru, na tej spletni strani kažemo primer kako to NI učinkovita spletna optimizacija.

Kot vidite je ta blog, na katerem berete to vsebino, zapolnjen z vsemi raznoraznimi vsebinami. Če bi ocenjevali na hitro ali, če smo v spletnem marketingu popolni začetnik, lahko vseeno ugotovimo, da je ta spletna stran splošna (imenovana tudi generalna niša), in, da vsebin zaradi raznolikosti ne moremo strniti v eno branžo.

Zato tak blog imenujeno ne nišna spletna stran.

Povratne povezave, ki pa kažejo na naše spletne strani in so za optimiziranje spletne strani, ključnega pomena, pa so močnejše, če kažejo iz nišnih, tematsko sorodnih vsebin, na spletno stran, ki ima enako oz. sorodno vsebino in tematiko.

Laično pomeni iz vidika učinkovite spletne optimizacije, da npr. za dobro povratno povezavo šteje, če je npr. iz ene gradbene spletne strani narejena povezava nazaj na drugo gradbeno spletno stran. Bolj kot sta obe nišni, bolj kot sta obe relevantni, kredibilni in avtoritativno, večja je povezava in moč posamezne povezave med njima. Slednje pa vpliva na rangiranje spletne strani na katero kaže povratna povezava, v iskalniku Google.

Novejše posodobitve Googlovega algoritma sicer ne kaznujejo tematsko nepovezanih povratnih povezav, vendar je takšno delo, iz vidika seo optimizacije in kreacije spletnih vsebin, jalovo in izguba časa.

Pomislite samo koliko časa je potrebno, da nastane neka dobra spletna vsebina. Natrenirani seo blogerji jo lahko napišejo v eni ali dveh urah, tisti, ki se na področje spletnega optimiziranja vsebin in bloganja šele podajajo, pa lahko vsebino pišejo tudi cel dan ali več dni.

Pri čemer v ospredje sploh ne vstopa niti več količina napisanih vsebin, ampak njihova kakovost. Kar pa pomeni, da morajo vsebine biti čimbolj kakovostne, če želijo prispevati k rasti neke spletne strani v iskalniku Google.

Še več informacij iz področja spletne optimizacije boste našli na Moz, SearchengineLand in drugih, za učinkovito optimizacijo spletnih strani, namenjenih straneh.

Ključne besede za ta članek: učinkovita optimizacija spletnih strani