SEO za spletni iskalnik Google

Optimizacija spletnih strani je pomembno opravilo, kadar govorimo o spletnem marketingu. Optimizacija nam omogoča višja števila novih obiskovalcev na spletni strani ter našemu podjetju ustvari ugled. Spletne strani je najbolje optimizirati za spletni iskalnik Google, saj je to najbolj uporabljen spletni iskalnik na svetu. Zato bomo v spodnjem članku govorili o delovanju Google SEO.

Razlogi Google optimizacije

Optimiziranje spletnih strani je dan danes velik posel, ki ga izvaja velika večina podjetij s spletnimi stranmi. Mala ter velika podjetja se trudijo po svojih najboljših močeh, da bi imele njihove spletne strani dobro urejen Google SEO. Ampak zakaj je optimizacija spletnih strani za spletni iskalnik Google vredna vsega njihovega truda? Da lahko dobimo odgovor na to vprašanje, moramo najprej vedeti kako sploh spletni iskalniki delujejo.

Spletni iskalnik je programska oprema, ki je namenjena avtomatičnemu iskanju spletnih strani. Spletni iskalnik rezultate prikaže v obliki seznama s naslovi spletnih strani ter njihovimi meta opisi. Vsak spletni iskalnik (Google, Duckduck Go, Bing, …) ima svoj algoritem oziroma program razvrščanja spletnih strani, z namenom, da uporabniku prikaže le spletne strani s najvišjo kvaliteto.

Ta algoritem uvrščanja spletnih strani vpliva na uspeh podjetij na sledeč način: Številne spletne raziskave so pokazale, da se ob iskanju in obiskovanju spletnih strani pojavlja določen vzorec. Ta vzorec govori, da pribljižno tretjina vseh ljudi, ki na spletu poišče določeno ključno besedo obišče prvi zadetek na spletnem iskalniku. Število obiskov na nižje uvrščene spletne strani se nato eksponentno manjša.

Ta informacija nam pove, da največ obiskov in posledično novih strank preko spleta dobijo spletne strani, ki so na spletnih iskalnikih najvišje uvrščene. Ker optimizacija spletnih strani povzroči višjo uvrstitev na spletnih iskalnikih in ker je Google najbolj uporabljen spletni iskalnik, dobimo razlog za Google SEO.

Vpliv optimizacije na spletne strani, kot Pohištvo123 in Norma

Kot smo že omenili veliko podjetij vloži veliko truda v optimizacijo svojih spletnih strani. To lahko zelo dobro opazimo pri spletnih trgovinah, ki so odvisne od prepoznavnosti na spletu. Ena izmed takšnih spletnih strani je vodilna spletna trgovina na področju pohištva: Pohištvo123. Spletna stran cilja na veliko ključnih besed, kot barski stoli, kjer jim optimizacija pomaga pri visoki uvrščenosti.

google seo

Podoben primer lahko vidimo tudi na Norma.si naravni probiotiki. Spletna stran se je ob začetku optimizacije začela dvigati na uvrstitvah na ključnih besedah kot naravni probiotiki. Spletna stran doživlja uspeh tudi zaradi svoje razvite offsite optimizacije, ki ji ga gradi ekipa na www.SEO-Praktik.si. Obe spletni strani sta nam lahko vzgled ob grajenju svojega Google SEO.

Delovanje Google SEO

Zdaj vemo, zakaj je optimizacija za spletni iskalnik Google pomembna pri delovanju spletnega poslovanja. Sedaj pa lahko pričnemo s vprašanjem: Kako deluje optimizacija spletnih strani ter kako jo priredimo za spletni iskalnik Google?

Optimizacija vsake spletne strani se prične s izbiro pravilnih ključnih besed. Ključne besede so besedne zveze, ki jih ljudje vpišejo v spletne iskalnike s namenom, da jim ti vrnejo želene rezultate. Vsaka spletna stran cilja na vsaj eno ključno besedo. To ključno besedo zberemo tako, da naredimo hitro raziskavo o tem, kaj naše stranke vpišejo v Google, da najdejo našo vsebino.

Ob izbiri ključne besede moramo paziti na več lastnosti ključnih besed. Prva izmed teh lastnosti je iskalni volumen. Ta nam pove, koliko ljudi na mesec poišče določeno ključno besedo. Težavnost ključne besede je običajno povezana s iskalnim volumnom in nam pove, kako težko se je uvrstiti na vrh na določeni ključni besedi. Iskalni namen nam pove, kakšen namen imajo ljudje ob iskanju določene ključne besede.

Da izberemo pravilno ključno besedo, se morajo vse zgornje lastnosti ujemati s cilji naše spletne strani. Sedaj lahko pričnemo s onsite optimizacijo. Onsite optimizacija je le polovica Google SEO in se osredotoča na direktnem optimiziranju spletne strani, ki jo želimo višje uvrstiti na spletnih iskalnikih.

Onsite SEO je optimiziranje spletne strani na način upoštevanja SEO pravil ob gradnji spletne strani. Ta pravila določajo katera spletna stran je vredna oziroma dovolj kvalitetna za visoko uvrstitev in katera ni. Onsite SEO pravila se skozi čas spreminjajo, zato je dobro s njimi bit na tekočem.

Druga veja Google SEO je offsite optimizacija spletnih strani, ki se osredotoča na indirektnem optimiziranju spletne strani. Izvajamo jo s kreacijo spletnih povezav na tujih spletnih straneh, ki vodijo do naše targetirane spletne strani. Ta vrsta optimizacije naredi največjo spremembo ob uvrščanju spletnih strani.

Najboljši primer onsite Google SEO na spletni strani Lekarna Soča

Spletna Lekarna Soča je odličen primer zelo dobro urejene onsite optimizacije. Spletna lekarna ponuja ogromno različnih izdelkov, vsak od njih ima svojo odlično optimizirano podstran. Spletna lekarna je lahko tudi pohvaljena zaradi urejenosti vsebine, kar na ostalih prodajnih spletnih straneh redko najdemo.

google seo

Orodja za pravilno izbiro ključne besede

Ob manualnem izbiranju pravilne ključne besede lahko naletimo na ogromno težav, ki lahko zelo zapletejo naše iskanje. Na srečo na spletu obstaja veliko orodij, ki so ustvarjene za izbiro pravilnih ključnih besed. Tukaj bomo zato razložili delovanje SEO orodij za iskanje ključnih besed.

Prvo orodje s katerim lahko začnemo naše iskanje ključnih besed je Keyword Sheeter. To SEO orodje v obliki spletne strani nam s enim samim vnosom vrne stotine idej za ključne besede, na katere lahko cilja naša spletna stran. Orodje je brezplačno in na voljo vsem na keywordsheeter.com.

Pregledovanje iskalnega volumna ter težavnosti ključne besede lahko prepustimo orodju kot je Ubersuggest. Orodje je razvil znani SEO strokovnjak Niel Patel in nam ob vnosu ključne besede prikaže podrobne statistike, med drugim tudi iskalni volumen ter težavnost ključne besede. Orodje je delno plačljivo, za popolnoma brezplačno alternativo vam svetujemo orodje Keyword Surfer.

Keyword Surfer prikazuje enake informacije kot Ubersuggest, le da jih prikaže ob iskanju izbrane ključne besede na brskalniku Chrome. Ubersuggest medtem deluje tako, da ključno besedo vpišemo v iskalnik na spletni strani Ubersuggest.

Orodje Ubersuggest smo za primer uporabili na ključni besedi team building, kjer lahko vidimo spodnje statistike. Vidimo lahko tudi vodilne spletne strani na izbrani ključni besedi, v tem primeru je to Paintball Ljubljana team building. Orodje Ubersuggest lahko brezplačno na tak način uporabimo 3-krat dnevno,

google seo

Zadnje orodje, ki ga bomo omenili je spletni iskalnik StartPage. Ta iskalnik ima enak algoritem razvrščanja spletnih strani kot Google, le da ob prikazovanju spletnih strani ne upošteva lokacije in iskalne zgodovine uporabnika. Zato je StartPage odlično orodje za pregledovanje iskalnega namena ključnih besed.