Marketing tečaji in izobraževanja  – ugotovite katera je prava marketing platforma za vaše podjetje

Tečaji in izobraževanja marketing bodo omogočili vašim zaposlenim razširiti obzorja in nadgraditi že obstoječe znanje o digitalnem marketingu, da bodo razumeli perspektivo marketinga oziroma trženja, usmerjenega v prihodnost, in vpogled v to, kako uporabljati nastajajoče digitalne kanale in tehnologije za pridobivanje kakovostnih potencialnih strank, izboljšanje prepoznavnosti blagovne znamke in ohranjanje obstoječih strank. Pomaga tudi pri učinkovitem analiziranju in izkoriščanju podatkov za sprejemanje učinkovitih odločitev, ki temeljijo na podatkih, za vaše podjetje.

Ob spoznanju, da je 70 % poti kupca opravljene, preden stopi v stik s prodajnim predstavnikom, kaže, da potrošniki opravijo svojo raziskavo na spletu (81 % potrošnikov), preden stopijo v stik z vašim podjetjem. 

 

Na sliki so ljudje v predavalnici - tečaj marketing.

 

Predstavili vam bomo delček osnov, ki vam jih prinesejo tečaji in izobraževanja o digitalnem marketingu:

 

Prednosti, ki jih digitalni marketing lahko ponudi vašemu podjetju ali prodajni ekipi 

 

👉🏻 Prilagodljivost

Digitalni marketing ponuja številne možnosti, ki jih lahko raziskujete z različnimi možnostmi, pa naj gre za izvajanje plačljivih oglaševalskih kampanj, vsebinski marketing, e-poštni marketing ali socialna omrežja in še bi lahko naštevali. Prav tako vaši ekipi omogoča, da preizkusi in ustavi kampanje, če ne dajejo želenih rezultatov – s tem se ustavi tudi poraba proračunskih sredstev, tako da ni izgube.

 

👉🏻 Stroškovno učinkovit

Stroški oglaševanja v digitalnem marketingu so običajno bistveno nižji od drugih vrst marketinga brez povezave, kar vam omogoča tudi večji nadzor nad porabo marketinškega proračuna. Seveda obstajajo različne vrste oglasov z različnimi proračuni, zato bo vaša poraba za oglase odvisna od vrst oglasov, za katere se boste odločili. 

 

👉🏻 Spremljanje rezultatov

Digitalni marketing zagotavlja podatke, ki jih lahko uporabite za optimizacijo svojih marketinških strategij. Omogoča vam, da vidite, kateri oglasi ali vsebina so uspešni, kar vam omogoča dragocen vpogled v to, katere marketinške taktike imajo odmev pri vašem občinstvu.

 

👉🏻 Priložnost za sodelovanje

Eden od najdragocenejših vidikov digitalnega marketinga je, da vam omogoča neposredno interakcijo z vašimi potencialnimi kupci in strankami, kar ustvarja priložnost za vzpostavitev odnosa in zaupanja. 

 

👉🏻 Mobilno trženje

80 % potrošnikov za nakupovanje uporablja telefone, kar kaže na pomembnost optimizacije spletnega mesta za mobilne naprave, hkrati pa tudi na to, zakaj mora biti to ključni del vaših prizadevanj v okviru strategije digitalnega marketinga.

Socialna omrežja vam omogočajo, da vzpostavite odnos med svojo blagovno znamko in strankami. Vašemu podjetju za generiranje vodilnih strank pa omogoča tudi učinkovito ciljanje določenih demografskih skupin, tako da lahko vidijo povezave med svojimi željami, potrebami ali težavami s storitvijo ali izdelkom.

Če ste torej nekdo, ki se je znašel v precepu med izbiro med omrežjem LinkedIn in Instagramom za marketing svojega podjetja, potem se morate najprej in predvsem odločiti o ciljih svojega podjetja. Znati morate razbrati, katero spletno mesto bi bilo dobro za vas, pa tudi, kaj si vaše stranke želijo, in jih nato ustrezno angažirati.

LinkedIn že vrsto let kraljuje na vrhu, ko gre za ustvarjanje angažiranega občinstva strank B2B, ustvarjanje privlačnosti na spletu in povečanje prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Toda miselnost povprečnega kupca B2B se je spremenila in Instagram je postal enako učinkovit tekmec.

 

SOCIALNA OMREŽJA ZA VAŠE PODJETJE?

 

Socilana omrežja ikone - katera so prava socialna omrežja za marketing pri podjetjih.

 

Zakaj je LinkedIn idealna socialna platforma za B2B?

LinkedIn je že od nekdaj mesto številka ena, kamor je treba iti, da bi vzpostavili odnose z drugimi strokovnjaki. Gre za spletno mesto, ki je ustvarjeno za poslovno mreženje in je kot tako idealno za blagovne znamke in tržnike B2B.

 

LinkedIn ponuja več edinstvenih funkcij, zaradi katerih je idealen za podjetja:

  • možnost ciljanja glede na delovno mesto, velikost podjetja ali druge dejavnike.
  • LinkedIn Live vam omogoča oddajanje za vaše sledilce v realnem času
  • možnost objavljanja vsebin dolge oblike, ki jih je mogoče deliti in komentirati
  • Na splošno je bil LinkedIn zgrajen z mislijo na občinstvo B2B, zaradi orodij in funkcij, ki so na voljo v omrežju LinkedIn, pa je idealno mesto za doseganje teh strank.

 

Zakaj je Instagram vse bolj priljubljen pri B2B tržnikih?

Instagram za razliko od LinkedIna ni bil zgrajen za mreženje B2B, temveč za vzpostavljanje odnosov in deljenje zgodb, fotografij in videoposnetkov o osebnem življenju s prijatelji. Kar se je začelo kot aplikacija za deljenje fotografij za osebno uporabo, pa se je spremenilo v močno poslovno orodje in B2B tržniki, ki niso pozorni na močan doseg Instagrama, zamujajo priložnost.

 

Prednosti marketinga v socialnih omrežjih

Zaradi tako široke uporabe in vsestranskosti so družbeni mediji danes eden najučinkovitejših brezplačnih kanalov za trženje vašega podjetja. 

Preden se poglobimo v marketing v družbenih medijih, si za poznavanje osnov preberite blog o družbenih medijih oziroma socialnih omrežjih.

V nadaljevanju so predstavljene nekatere posebne prednosti trženja v socialnih omrežjih.

 

✔ Poosebite svoje podjetje

Socialna omrežja vam omogočajo, da svoje podjetje spremenite v aktivnega udeleženca na trgu. Vaš profil, objave in interakcije z uporabniki oblikujejo dostopno osebnost, ki jo vaše občinstvo lahko spozna, se z njo poveže in ji začne zaupati.

✔ Povečajte promet

Socialna omrežja so med povezavo v vašem profilu, povezavami na blogu v objavah in oglasi najboljši kanal za povečanje prometa na vašo spletno stran, kjer lahko obiskovalce spremenite v stranke.

✔ Ustvarjanje potencialnih kupcev in strank

 S funkcijami, kot so trgovine Instagram/Facebook, neposredna sporočila, gumbi za poziv k akciji na profilih in možnost rezervacije sestankov, lahko neposredno na teh platformah ustvarjate tudi potencialne stranke in konverzijo.

✔ Povečajte prepoznavnost blagovne znamke

Vizualna narava platform socialnih omrežij vam omogoča, da gradite svojo vizualno identiteto v širokem občinstvu in izboljšate prepoznavnost blagovne znamke. Boljša prepoznavnost blagovne znamke pa pomeni boljše rezultate pri vseh drugih kampanjah.

✔ Gradite odnose

Te platforme odpirajo neposredne in posredne komunikacijske poti s sledilci, prek katerih se lahko povezujete, zbirate povratne informacije, razpravljate in se neposredno povezujete s posamezniki.

Večje kot je vaše občinstvo v družbenih medijih in bolj vključeno vanje, lažje boste dosegli svoje tržne cilje.

 

Osnove uspešne strategije trženja v socialnih omrežjih

Uspešna strategija trženja v socialnih omrežjih je za vsako podjetje drugačna, vendar so jim skupne naslednje stvari:

  • Poznavanje svojega občinstva: Katero platformo uporabljajo, kdaj jo obiskujejo in zakaj, katere vsebine so jim všeč, komu še sledijo in drugo.
  • Identiteta blagovne znamke: Kakšno sporočilo želite posredovati svojemu občinstvu? Kako želite, da se počutijo ob ogledu vaše vsebine?
  • Strategija vsebine: Kako se lotiti vsebine? Čeprav na socialnih omrežjih obstaja določena stopnja spontanosti, boste potrebovali strukturirano strategijo vsebine, da boste lahko imeli dosleden glas in redno ustvarjali kakovostno vsebino.
  • Analitika: Kvantitativni vpogledi bodo podlaga za vašo strategijo, vključno s tem, koga dosegate, kakšno vsebino je treba deliti, kdaj je najbolje objavljati in podobno.
  • Redna dejavnost: socialna omrežja so platforma v realnem času. Če jo želite uporabiti za rast svojega podjetja, morate redno objavljati, spremljati sodelovanje s svojim podjetjem, sodelovati nazaj, slediti trendom in vzdrževati natančne profile.
  • Vhodni pristop: socialnih omrežjih ne uporabljajte za predstavitev svojega podjetja. Osredotočite se na dodajanje vrednosti z uporabnimi in zanimivimi vsebinami ter gradite ljudi okoli sebe. S tem boste organsko promovirali svoje podjetje, drugi pa ga bodo promovirali namesto vas.